Monday, October 22, 2012

Un soi de remember ...

... caci am cam terminat cu colectia de cercei pictati pe lemn.


Mai precis, mai am cateva modele pe care le voi lauda cate doua cate trei :)
Si cum m-am inspirat de aici si-am incropit niste poze la cort cu diferite fundaluri, va arat si ce-a iesit.





Nu, nu m-am transformat in artist fotograf, ca n-a iesit chiar bine, da' a iesit ceva unde se vad forme, nuante si, cum draciile mi-s dragi, imi iert unghiurile suie si umbrele nasoale :)






Ce ziceam?

A, ziceam cercei!!!
Dadada... pai pe cei de deasupra i-am botezat "Tigrisorii", celor din dreapta le-am zis "Cu frunze",
iar pe cei de dedesubt "Lalelii"...





Stiu ca am mai zis, da' mai zic o data:

Sunt pictati de manutele mele, cu acril pe fond de acril, lacuiti si apoi asamblati cu cristale si tortite de ... de ceva nichelat.

Sunt usori si cad bine, mai ales la tunsori scurte sau asimetrice.









Mai avem loc de "Dungatti" (dreapta) si "Pamatufii" (jos). Aceeasi tehnica, acelasi suport, tot by me.



Zicea cineva undeva ca e recomandat sa zici si ce dimensiune au chestiile pe care le produci.
Pai chestiile mele de sus au 6 cm ... lungime cu tot cu tortita, unde margica centrala (la pies de rezistans) = 2,5 cm.


"Pamatufii" is nitel mai mici, margica de lemn cca 1,5 cm, 3,5 cm cu totul.








Plac cuiva?

No comments:

Post a Comment