Saturday, November 3, 2012

Drink & draw sessions :)

Ehehei, voinicii mei, am picat in borcanul cu melalcolie.
Nu-i vina mea, e vina Corinei, care mi-a adus aminte de cand dateaza admiratia ei pentru creativitatea familiala.
Mai precis mi-a adus aminte de Pantofii cu protopisnite.
Cum ce-s alea protopisnite? Intrebati-o pe Cristina, ca ea le-a pictat pe ... pe dreptul?



Da, pe dreptul. Pe stangul l-am mazgalit eu :)

Hai sa facem si-o pirueta!

Si intre timp sa va spun si de ce nostalgia ...
Pai se facea ca era acum vreo 3 ani, in vara, cand nu ploua cu catei si pisici ca zilele astea (bleah!), cand parca si sectorul 5 (care este!) era mai aproape.




Si cand resedinta era deschis mai des pentru drink&draw sessions :)

In acele vremuri de poveste am gasit prin nu stiu ce cotlon pantofii de cununie ai maica-mii. Adica ai lui Dodi, cuilturitoarea noastra sefa.
Pe care i-am tunat, cu aprobarea ei, dupa cum se vede in poze :D



Acum si spatele!

Daaaa, bine.

Eeeei, ce frumos era cand era frumos!!!


No comments:

Post a Comment