Thursday, December 20, 2012

Iulia, cea care ne-a pus pe ganduri si la treaba

Iulia e din Sibiu si ne-a vizitat standul cu umbrela si cuier inca din prima zi.

Roscata si cocheta, s-a uitat la pufi si s-a hotarat pe loc:
"Vreau!"
"Da' nu asa, oricum, ci uite exact asa cum le-am aranjat!"



Si mi-a zis si de ce: "Vreau sa le pot intoarce dupa cum am chef, inspiratie si dupa cum simt culorile intr-o anume zi. Si, apropos, poti sa ma scapi de incheietoare, ca sa pot face asta?"

Hmmm ... si m-am minunat fix 2 clipe, apoi motorasele s-au pus in miscare.

A doua zi alegam dupa capse printr-un oras necunoscut mie - cu sufletul la gura ca n-am sa gasesc.

Apoi iar cu sufletul la gura ca n'o sa iasa cum speram eu...

Apoi, victorie. Iesi!!!!





Multumim, Iulia, de idee!
Si multumim  si  de poze :) Si-ti tinem pumnii sa-ti iasa tot ce vrei tu sa-ti iasa :D

No comments:

Post a Comment